Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday, 31 March 2013

#PR AKAN TUMBANG DI NIBONG TEBAL,BELIA BN BANGKIT BERSUARA!!



Petang tadi, satu program konvoi bermotorsikal telah dianjurkan Barisan Nasional bahagian Nibong Tebal.

Ternyata semangat dan kesetiaan mereka terus bersama Barisan Nasional, majlis dihadiri oleh peserta sehingga mencecah 1000 orang.

Dengan semangat jitu yang ditampilkan, Parlimen Nibong Tebal dilihat bakal kembali ke tangan Barisan Nasional.

Berikut adalah sebahagian gambar dan video sepanjang majlis itu berlangsung;






KLIK SINI UNTUK VIDEO:BELIA BANGKIT

SUMBER SINI

P/S: semangat yang ditunjukkan oleh pemuda BN kini menunjukkan bahawa BN adalah pilihan tepat sebagai peneraju kemajuan,agama serta bangsa untuk rakyat MALAYSIA.#HIDUP BN tolak PR


#JAHIL:WEI KAU HINA NABI AKU!! seorang pemuda PAS diburu POLIS kerana kenyataannya Menghina NABI MUHAMMAD S.A.W


Jahil,bodoh ,bangang itu saja yang dapat di sama dengan seorang pemuda yang menghina NABI MUHAMMAD S.A.W dari kenyataan Tweeternya pada 27 mac lalu.

Pemuda tersebut dikatakan seorang Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat.Apa yang mengelirukan kini,mengapa dia sanggup berbuat demikian?tiada orang lain ke yang dia nak sama kan?mengapa KEKASIH ALLAH S.W.T?

Apa yang dapat di rungkaikan disini,Pendapat admin semuanya oleh sebab kerana ketaksuban terhadap Parti PAS yang kononnya dikatakan pejuang ISLAM sebenar,Tetapi Islam tidak mengajar sedemikian,APA KE BODOHNYA SI CILAKA TU?? dia boleh di ibaratkan merogol agama dan maruah dia sendiri,bak kata perpatah "KERANA MULUT BADAN BINASA"

PERSOALAN: Kepada KETUA-KETUA PAS..DIDIKAN APAKAH YANG TELAH DITURUNKAN kepada ANAK BUAH TAKSUB anda ni?? admin harap tindakan keras keatas kecelupan dia harus dikenakan sebagai tauladan kerana menghina NABI JUNJUGAN KITA SEMUA.

SELANJUTNYA DISINI

# LAHAD DATU: FOTO PENGGANAS BERLATIH SEBELUM KE LAHAD DATU!


Gambar yang diterbitkan oleh portal berita Filipina ini dengan jelas menunjukkan latihan pengganas Kiram  yang dibuat mereka sebelum menyerang Sabah.


http://4.bp.blogspot.com/-ghcqblTzEJo/UURrypkuJbI/AAAAAAAAi9Y/RgF3xk4RKvs/s1600/FB-Kiram16tt.jpg 
Diharap pihak yang berwajib dapat menyiasat dakwaan Borneo Insider .
Jika dakwaan ini benar, maka besar kemungkinan pendedahan mengenai kapal ini juga benar.

Tidak hairanlah jika ada maklumat perisikan yang mendedahkan rancangan sebenar pengganas Kiram ini adalah untuk menyerang seluruh Sabah secara serentak ketika Pilihan Raya Umum berlangsung. Ianya berlaku sebagaimana di Syria yang mana pemberontak dibekalkan senjata oleh pihak ketiga untuk menggulingkan Kerajaan sedia ada. Dan masa pilihan raya adalah masa terbaik untuk pengganas ini untuk mengatur gerak kerana jika mereka berjaya menyerang ketika itu, sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan sementara dan pasukan keselamatan akan hilang. 
Alhamdulillah, pasukan perisikan Tentera dan Polis kita yang bertaraf dunia berjaya mengesan pencerobohan ini lebih awal. Namun begitu, terdapat suara sumbang dari bekas-bekas jeneral yang sudah menyokong pembangkang yang menuduh unit perisikan Tentera dan Polis kita gagal. 
Hakikatnya, bekas-bekas jeneral ini tidak tahu apa sebenarnya yang berlaku dan tindakan mereka menyelar unit perisikan pasukan keselamatan hanya untuk mengalihkan isu dan fakta sebenar mengenai apa yang berlaku di Sabah dan demi membodek dan 'cover' bos mereka dalam parti politik yang dipilih. Dalam masa yang sama, Setiausaha Pertahanan Setiausaha Pertahanan Filipina, Voltaire T. Gazmin mengesahkan mereka menemui beberapa bukti yang mengaitkan pemimpin utama pembangkang dengan serangan ini. SUMBER

Saturday, 30 March 2013

#GE :KANTOI ! Pembangunan BN Untuk Semua. Termasuk Anak Orang PAS 13


Biar gambar yang bercerita.

 

 

PAS beria-ia sokong DAP dan PKR nak tutup LYNAS. Tapi anak sendiri yang kerja kat situ.

Sama macam Putrajaya. Dulu PAS beria-ia nak gadaikan Putrajaya dengan alasan projek Mega Tun Mahathir semuanya membazir. PAS juga tuduh Tun Mahathir nak pegang kuasa di Putrajaya sampai mati, gelar Tun Mahathir sebagai Maha Firaun.

 

Hari ini, PAS juga yang beria-ia nak ke Putrajaya. Kalau dulu mereka sanggup gadai Putrajaya untuk agama kononnya, sekarang ni mereka gadai agama untuk ke Putrajaya.

 


Dan dengan izin Allah, yang nak pegang kuasa sampai mati bukan Tun Mahathir. Tun dah lama pencen. Sebaliknya orang yang inilah yang menuduh Tun dan orang inilah nak pegang kuasa sampai mati.

 

 

Ironinya, ramai betul anak pemimpin atau penyokong PAS yang kerja di Putrajaya sekarang. Dan mereka inilah yang berada dalam Kerajaan cuba menghasut kakitangan awam yang lain untuk menjatuhkan Kerajaan sekarang.

Kalau anda ada kawan-kawan macam ni, tanya mereka kenapa kerja di Putrajaya? Bukan parti anda yang beria-ia nak gadaikannya dulu?

*Puak-puak pencacai PAS ni banyak main propaganda mereka dalam FB. Jadi, korang tanyalah soalan kat atas via FB jugak.-SUMBER

#SayangiSelangor #TolakPR-KRISIS AIR RAKYAT HILANG KEYAKINAN



krisis air kini semakin merunsing di selangor,selama 5 tahun kerajaan PR memerintah negeri tersebut tetapi masih dapat menyelesaikan masalah air di negeri itu.Persoalannya dimanakah silapnya?

Tiada peruntukan kah untuk menyelasikan krisis air di selangor? ini membuktikan bahawa kerajaan pembangkang di negeri itu mengambil endah tak endak dan tidak menitik berat masalah yang dihadapi masyarat disitu.

Setakat ini, kerajaan pusat sudah mengeluarkan dana sebanyak RM720 juta untuk menampung masalah air Selangor . Tetapi masalah air masih berlarutan sehingga kini· Paling membingungkan, dikatakan Kerajaan Negeri Selangor enggan menerima bantuan yang ditawarkan oleh kerajaan Negeri Sembilan.Apabila di tanya kepada MB khalid jawapan yang diterima "Selama ni kata Selangor tiada masalah air". Ye ke MB Khalid?

Inline image 1

Air adalah keperluan asas rakyat. Jika isu air pun susah diselesaikan, lupakanlah benda-benda lain.Sebagai wakil rakyat yang dilantik sebagai Ketua kepada Rakyat mengapa MB Khalid tidak dapat melaksanakan tanggungjawab dengan lebih telus dan ikhlas. Inilah akibatnya bila beri kepercayaan kepada mereka yang tiada pengalaman mentadbir negeri.

Persoalan yang kedua, Mengapa Tawaran yang diberikan oleh Negeri Sembilan ditolak oleh kerajaan Selangor?Masyarat menjadi sukar jika keperluan air yang paling utama dalam kehidupan harian terputus,contohnya peniaga-peniga kecil gerai-gerai makanan akan mendapat kerugiaan dan juga hilang mata pencarian Harian jika ISU ini masih berlarutan.-SINI

Inline image 2

· Ingatlah rakyat Selangor, ini orang yang kata “manifesto bukan janji.”

· Khalid tergagap-gagap mahu selesaikan isu air akhirnya!

· Sikap sombong pemimpin Pakatan kat Sgor punca masalah tiada air.

· Kerajaan Negeri Sembilan nak bantu tapi Khalid & Xavier buat bodoh sombong.

  
Inline image 3

Disini dipautkan Dialog Rakyat- Isu Air Akan Musnahkan Ekonomi Selangor-anda boleh ke sini
 dan anda juga boleh ke SINI 

#Transformasi #Vote4BN #Najib4PM: BUKTI TRANSFORMASI KERAJAAN TERLAKSANA


#BNBagus #Transformasi #Vote4BN #Najib4PM #GE13 #PRU13 #BN4Malaysia #GTP #ETP



Kajian menunjukkan negara telah mencapai sasaran pengurangan kemiskinan tiga tahun sebelum 2015 tarikh akhir tahap kemiskinan di kalangan Bumiputera, Cina dan India telah pergi ke bawah dan pendapatan mereka telah meningkat dalam tempoh tiga tahun yang lalu. kita dapat lihat semasa kerjaan BN memerintah kadar purata pendapat isi rumah telah pun meningkat dari masa ke semasa.Di samping itu juga kita dapat lihat kini, kadar kemiskinan tegar menurun mendadak,ini membuktikan bahawa kerajaan sentiasa komited membangunkan negara untuk menjadi sebuah negara maju menjelang dan mencapai wawasan 2020.

 

Bukti sasaran untuk mencapai negara maju yang telah dilaksanakan oleh kerajaan BN antaranya :
· Kajiselidik menunjukkan Malaysia telah mencapai sasaran mengurangkan kadar kemiskinan sebelum tempoh sasaran 2015.
· Kadar kemiskinan di kalangan Bumiputera, Cina & India nyata berkurangan; sementara pendapatan isi rumah meningkat.
· Sasaran Rancangan Malaysia Ke-10 dicapai 3 tahun lebih awal. Tahniah kerajaan @barisanasional 
· Purata pendapatan isi rumah antara 3 kaum utama di Malaysia meningkat sejak 2009.
· Barisan Nasional tidak perlu retorik. Kerajaan buktikan bahawa mereka serius bangunkan sosioekonomi negara


Tinjauan yang dijalankan di kalangan 44.000 isi rumah, dijalankan dua kali setiap lima tahun. Data yang dikumpul digunakan untuk tujuan pemantauan, perancangan dan penggubalan dasar dan program pembangunan, khususnya dalam merangka rancangan lima tahun negara.


SELANJUTNYA klik SINI 



 



VIDEO MEMALI SIRI 2 !! LEBIH BANYAK PENIPUAN PAS TERBONGKAR !!!


Sejak peristiwa berdarah di Kampung Memali, Baling Kedah pada 19 November 1995, PAS telah memutarbelit fakta sebenar bahawa pihak Kerajaan ketika itu bertindak kejam pada masyarakat Kampung Memali.

Pada hakikatnya mereka yang terlibat dalam insiden ini terpengaruh dengan amanat Hadi Awang dan pengaruh pengaruh syiah yang menjadi tunjangan pemimpin pemimpin Pas..

Lihatlah sendiri bagaimana wanita wanita dan kanak kanak ini seperti dirasuk seperti zombie untuk berlawan dengan anggota keselamatan..

#vidoe Kg.Memali

Amat memalukan kerana ISLAM SEBENAR bukan begini,ISLAM bukan GANAS,ISLAM bukan MEMBERONTAK,tetapi semasa kes mamali dulu ,mereka mengaku diri mereka ISLAM sebenar??BEGINIKAH cara mereka sebagai ISLAM,siapa harus dipersalahkan?Siapa yang memberi didikan agama kepada Mereka sehingga terpesong dari landasan ISLAM??Dan parti manakah yang menjadi telunjuk kepada mereka ketika itu?admin semua sudah tahu.Mengapa jadinya begitu?kerana taksubnya kepada parti kah??dan Mana hilangnya pegangan AL-Quran dan AL-Sunnah??

Adakah ini ajaran Islam yang sebenar yang diajar oleh Pas??

Anda juga boleh mendengar KENYATAAN BAPA IBRAHIM LIBYA berkenaan KG.Memali - sini
 dan SINI 

MOHON LIKE AND SHARE!!!!!

 SUMBER

Disumpah Menjadi Batu Akibat Berzina Dengan Isteri Kawan



Baru-baru ini, penulis ada menonton sebuah video yang agak memeranjatkan. Bila penulis perhatikan kandungan video tersebut didapati ada sebuah patung berbentuk manusia. Patung tersebut telah dijumpai dikawasan ladang sawit. Kejadian ini dikatakan baru saja berlaku tidak sampai sebulan lagi.

Ada bermacam-macam komen yang kami baca dari video ini. Ada yang kata patung yang berada dalam video ni telah disumpah kerana telah melakukan maksiat (tidak berapa pasti).

Cerita lain pula yang Panas dengar, "tempat 2 agak keras". Pasangan kekasih telah melakukan maksiat, nasib tidak baik terjadian perkara yang tak disangkakan. Wanita tersebut tiba-tiba bertukar jadi tanah,manakala yang si lelaki pula lari entah kemana.

Cerita ke-2 pula, patung tanah tersebut adalah seorang isteri yang berlaku curang.
Menurut sumber dalam video ni,patung ini mempunyai bau yang busuk. Apapun cerita ini masih kurang jelas, hak anda untuk menilai baik buruk kejadian ini. Hanya Allah yang mengetahui kebenarannya.http://movzap.blogspot.com/2012/07/disumpah-menjadi-batu-akibat-berzina.html

LIM GUAN ENG HATI BUSUK!!! RAKYAT MARAH!!#UbahPenang #SavePenang

#UbahPenang #SavePenang #TolakPR #ManifestoBukanJanji #PRU13 #GE13 

Setelah lima tahun DAP mentadbir Pulau Pinang, keadaan sosioekonomi di Pulau Pinang bertambah teruk, dengan kesesakan lalulintas yang semakin kronik, pembangunan hartanah mewah yang mengabaikan keperluan rakyat berpendapatan rendah, serta keadaan ekonomi yang mengalami defisit yang berkali ganda sejak 2009.


Bukan itu saja, banyak perkara yang telah dilakukan oleh LGE membangkitkan kemarahan rakyat,tanah-tanah di PENANG habis tergadai,mana hasilnya??

#VIDEO ini membuktikan bahawa masyarakat CINA jugak MENOLAK LGE


Masyarat di Penang semakin celaru dengan pemerintahan DAP,banyak persoalan yang timbul antaranya berkenaan dimana, 11 ribu unit rumah kos rendah yang hendak dibina oleh LIM GUAN ENG?? dah jadi kawasan perjudian atau pelacuran kah??  

ISu kalimah ALLAH yang sengaja LGE bangkitkan untuk digunakan dalam BIBLE dan ini mennyebabkan kemarahan masyarakat MELAYU ISLAM,MENGAPA??? LGE sengaja berbuat demikian supaya dapat memecah belahkan diantara MELAYU (UMNO) dan MELAYU (PAS) supaya menimbulkan kebencian yang amat dalam, Admin percaya bahawa itu cuma agenda kecil LGE.


#PANAS # SENSASI # VIDEO SODOMY EPISODE 3 # ANUAR


Video berkenaan anuar ibrahim yang dikatakan bermesra dengan seorang mahasiswa 19 tahun,di sebuah hotel di MALAYSIA,video episode 3 kali ini memaparkan aksi yang lebih mesra dan menggelikan,jom la saksikan,tapi sebelum tu ambil mood dulu ye,takut-takut nanti termuntah plak tengok gelagat si pembalun lubang kumbahan ini..

"SAYA SEDIA DI SAMAN...SAYA ULANG,ANWAR BERZINA DENGAN SAMSIDAR BINI AZMIN SEHINGGA MELAHIRKAN ANAK HARAM..PAPA GOMO HANYA MENYIARKAN GAMBAR ANWAR BERGOYANG DENGAN JANTAN DI HOTEL..BUKAN PAPA GOMO KATA..KENAPA ANWAR BERANI SAMAN?".. - ummi hafilda


KLIK SINI UNTUK EPISODE 1

KLIK SINI UNTUK EPISODE 2

UNTUK TERUS KE EPISODE 3 KLIK SINI!!!!!

Friday, 29 March 2013

pasangan remaja buat 'projek' di kawasan parking kereta


http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
 KLIK PHOTO

TRIBUNNEWS.COM- Sebuah kawasan lapang parking kereta yang tak digunakan lagi di sebuah perumahan ternyata menjadi tempat luahan bercinta pasangan muda. Demikian dilansir AsiaOne,Isnin (23/5/2011).

Warga di sekitar Bukit Batok central, Singapura, sering menemukan pasangan bercinta dan tak hanya itu, kerana kawasan parking bertingkat itu menjadi tempat berjemur pasangan muda yang berada pada tingkat paling atas parking tersebut.

Seorang warga yang melintas sempat mengabadikan adegan hot pasangan muda yang tak menduga jika aksi mereka ini tertangkap kamera dan beredar di dunia maya. http://movzap.blogspot.com/2011/10/tertangkap-gambar-pasangan-remaja-buat.html

Budak sekolah lengkap beruniform buat seks tepi jalan


Macam – macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.
http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu saya rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.

Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.sumber

13 agenda Anwar: Papagomo mungkin disaman lagi






SHAH ALAM: Naib Presiden PKR yang juga peguam, N Surendran hari ini tidak menolak kemungkinan untuk mengambil tindakan undang-undang sekali lagi kepada pengendali blog Papagomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris, berhubung dakwaan terbaru menerusi laman blognya.Surendran berkata jika dakwaan terbaru Papagomo itu palsu beliau akan menasihati anak guamnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan undang-undang sekali lagi.
"Kita akan kaji. Kalau ada kenyataan yang jelas dan palsu, saya akan ambil arahan dari anak guam saya dan kita akan kaji dan tengok," katanya kepada Antarapos.

Beliau berkata demikian mengulas dakwaan terbaru Papagomo mengenai 13 agenda besar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menjelang pilihan raya.

Dalam entri terbaru, Papagomo menyenaraikan 13 agenda yang akan digunakan Anwar yang juga Ketua Pembangkang, sebagai 'modal' bagi meraih undi dan simpati rakyat.

Antara agenda tersebut adalah Anwar akan merancang pelbagai 'bencana' termasuk kononnya cubaan untuk menembak beliau, setiap ahli PAS akan diminta bersumpah untuk mengundi Pakatan dan Anwar juga dikatakan akan menunjukkan jam tangan Omega tiruan pada saat-saat akhir sebelum mengundi.Sementara itu Surendran turut menggelar Papagomo sebagai individu yang 'gila meroyan'.

"Ini nampaknya orang gila meroyan. Papagomo ini seolah-olah orang tidak siuman meroyan," kata Surendran.

Minggu lalu Anwar memfail saman RM100 juta terhadap Papagomo atas dakwaan menyiarkan perkataan fitnah dan meletakkan imej yang mengaitkannya dalam video seks dengan seorang lelaki yang mirip wajahnya dengan pasangan homoseksnya.

Papagomo meminta Anwar menarik balik saman tersebut jika tidak mahu rakaman video berwarna dengan audio yang jelas membabitkan Ahli Parliman Permatang Pauh itu didedahkan kepada umum.Namun sehingga hari ini, tiada tanda-tanda Anwar akan berbuat demikian.

Papagomo sehingga kini telah mengeluarkan dua bahagian video seorang lelaki juga mirip Anwar sedang bercakap dengan seorang mahasiswa yang dikatakan dari Sabah dalam sebuah bilik di Hotel Hilton Kuala Lumpur.-SUMBER

#NGERI:pemuda Tibet membakar diri



NEW DELHI – Seorang pemuda Tibet membakar dirinya di luar Kedutaan China di sini sebelum perbuatan tersebut dihalang oleh polis India, kata beberapa saksi.
Pemuda berkenaan yang turun dari sebuah kenderaan awam bertindak mencurahkan minyak tanah ke seluruh tubuhnya dan menyalakan api pada tubuhnya yang berpakaian sebelum beberapa anggota polis bergegas memadamkan api yang sedang marak.

Seorang wartawan agensi berita AFP yang berada di lokasi kejadian berkata, seluar panjang dan seluruh pinggang pemuda berkenaan dijilat api sebelum api dapat dipadamkan.

Dia yang cedera ringan akibat melecur pada kedua-dua kakinya kemudian dibawa keluar dari tempat kejadian dengan menaiki kenderaan polis.

Tindakan nekad tersebut dilakukan kerana memprotes campur tangan pemerintahan China di wilayah Tibet. – AFP

BUKTI YANG AKAN BUAT NIK AZIZ BAKAL LETAK JAWATAN?(wajib baca)



PAS dikatakan berjuang atas tiket ISLAM untuk menjadikan MALAYSIA sebagai negara islam sejak dari dulu lagi.Tetapi apa yang berlaku PAS banyak terpesong daripada pegangan parti yang selama ini DITEGASKAN.

PAS kini telah banyak membawa kehancuran kepada masyarakat melayu sebagai contonhnya apa yang terjadi  KES MAMALI yang pernah mengemparkan bumi MALAYSIA suatu ketika dulu, diketui oleh USTAZ Ibrahim mahmood atau lebih dikenali sebagai IBRAHIM LIBYA,kerana terlalu taksub ingin menjadi MALAYSIA sebagai negara ISLAM sepenuhnya,dia telah terpesong dari pegangan ajaran islam, ini juga diperakui oleh BAPA DIA SENDIRI yang menceritakan perihal IBRAHIM LIBYA-Klik sini

Apa yang berlaku ketika perjuangan IBRAHIM LIBYA adalah aktiviti memecah belahkan masyarat ,kegitan mengkafirkan dan memulaukan di sekitar kampung mamali,lebih dari itu adalah tentang pergertian yang direka dengan pemahaman IBRAHIM LIBYA yang terpesong dari ajaran islam???
Anda lihat juga 'KERTAS PUTIH MEMALI' http://library.perdana.org.my/Digital_Content/PLF/WHITE-PAPERS/1006335.pdf
  

Beginikah PAS mendidik ajaran ISLAM kepada penyokonnya,sehinggakan mereka telah sesat?Bagaimana dengan kematian IBRAHIM LIBYA yang dikatakan JIHAD dan DITANAM tanpa di mandikan???adakah benar perjuang IBRAHIM LIBYA itu sebagai satu JIHAD?-

Siapa akan menjawab diakhirat nanti jika PERJUANGAN IBRAHIM LIBYA adalah SESAT? HADI AWANG KAH?atau TOK NIK??

Selain itu pendedahan berkenaan dengan kenyataan DATO ir NIZAR  JAMALUDIN menyatakan TIADA PENUBUHAN NEGARA ISLAM DALAM PAS,ini mengukuhkan lagi bahawa sememangnya PAS MENOLAK PENUBUHAN NEGARA ISLAM-klik sini kenyataan DATO' NIZAR.

p/s: BUTA LAGI KAH KITA.TAK KAN TAK DAPAT MENILAI LAGI YANG MANA INTAN YANG MANA PERMATAKAN-Renung-renungkan lah sejenak.

SUMBER SINI

PANAS: TRIBUTE MAMALI KENYATAAN BAPA IBRAHIM LIBYA

 




Video eksklusif yang belum pernah tersiar... Menyingkap kembali sejarah Memali bagi memberi pencerahan kepada generasi muda hari ini tentang hal sebenar yang diputarbelit oleh pembangkang bagi memburukkan pihak polis/kerajaan.



SUMBER UMB DAN SINI

NIZAR (PAS) Sebenarnya Menolak Negara Islam

admin harap semua boleh nilai dengan baik selepas tengok #Video kenyataan NIZAR berkenaan penubuhan negara islam.


p/s: DALAMAN PAS SENDIRI PON KUCAR-KACIR

Thursday, 28 March 2013

13 kejutan yang akan dilakukan PAKATAN RAKYAT menjelang PRU13







 KLIK LIKE DAN SHARE SUPAYA MASYARAKAT TIDAK AKAN TERTIPU!!!!!!

SETERUSNYA DI SINI

PILU iZZAH APABILA DIKATAKAN VIDEO RAMBANGNYA TERBONGKAR!

Kecian admin dengan nurul izzah,penat dia terjerit-jerit,telolong untuk memfitnah dan memperjuangkan hak-hak rakyat,mengkritik bagai,tapi akhirnya terkena pada batang hidungnya sendiri..

Gua difahamkan oleh satu sumber bahawa Nurul Izzah menangis bila Saifuddin Nasution buat dakwaan ada video seksnya bersama pensyarah bakal tersebar..

Tak tahu lah sama ada Saifuddin dah tengok video tu atau tak, tapi rasanya tak patut Setiausaha Agung PKR tu buat macam tu pada Izzah..

Saifuddin kena ingat.., airmata Izzah tu adalah airmata rakyat! Kalau anak pompuan Anwar tu menangis, confirm ramai rakyat pun menangis jugak beb..

Gua ingat lagi dulu masa Anwar dikatakan disuntik dengan arsenik dan HIV sewaktu dalam penjara Sg Buloh.., Wan Azizah terpaksa jual airmata ke seluruh negara untuk cari simpati..

Masa tu.., ramai makcik-makcik di kampung tertipu dengan lakonan Wan Azizah.. Rupa-rupanya suntikan arsenik dan juga HIV tu hanyalah sandiwara laki bini tersebut je..

Sekarang, gua yakin skrip yang sama diwarisi oleh Nurul Izzah.. Cuma bezanya sekarang ialah video seks.., bukannya arsenik atau HIV lagi dah..

So percayalah..., semua ni hanya satu lagi sandiwara produksi Anwar and the family bagi mendapat simpati rakyat..

Tak percaya?? Tunggu lah sikit masa lagi kesudahan cerita video seks Izzah ni.. Nampak sangat menipunya beb!

SUMBER SINI

Wednesday, 27 March 2013

NURUL IZZAH ANUAR KANTOI VIDEO RAMBANG!!!

Ikuti pendedahan yang dibuat oleh Blogger Dr MiM mengenai isu ini...

Memang menghairankan.

Baru-baru ini, Setiausaha Agung PKR mendakwa ada pihak yang 'menjemput beliau' untuk melihat beberapa keping gambar video terlarang yang dikaitkan dengan Nurul Izzah.


Beliau juga mendakwa tidak tahu siapa 'pihak' itu tetapi mereka didakwa 'kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video'. BACA SINI

 
Persoalan besar timbul apabila beberapa blog pro-pembangkang mula memainkan isu ini dengan mendakwa mereka sudah dapat gambar pelakon wanita di dalam video terlarang tersebut!

Bukannya bloggers pro-UMNO tetapi bloggers pro-pembangkang sendiri yang mendedahkan serta mensensasikan isu yang dibangkitkan oleh Setiausaha Agung PKR!

Yang lebih menghairankan ialah bloggers pembangkang tidak berlapik apabila menulis entri mereka. Menghairankan! 



Entri blogger pembangkang : cakap pun tak berlapik.

Di antara entri 'bernas' blogger pro-pembangkang yang 'mempertahankan' Nurul Izzah tetapi dalam masa yang sama, mencemar nama anak Anwar Ibrahim itu :

Nurul Izzah pasti menangisi kisah seksnya yang bakal dibongkar. Siapa lelaki yang menjadi pasangan seksualnya dalam filem itu masih belum pasti lagi. Entah melayu entah negro. Entah bangla , entah nepal... wakaka.

Seperti kita juga, Nurul Izzah pastinya tertunggu-tunggu siapa gandingannya dalam filem seks paling low class pernah dicipta dalam dunia moden.Adakah kemungkinannya adalah TS Khalid Ibrahim?


Wanita yang melakonkan wataknya dalam video tersebut sudah didedahkan. Tidak dapat dipastikan namanya. Tetapi wajahnya sudah didedahkan di media internet.
Namun masih belum dapat dipastikan kesahihan bahawa dia adalah pelakon aksi seks yang bakal diterbitkan. sumber
1. Kenapa blogger pro-pembangkang menulis sedemikian rupa pada perenggan pertama entri tersebut?


2. Dan kenapa nama TS Khalid Ibrahim dikaitkan dengan video 'Nurul Izzah' padahal Setiausaha Agung PKR tidak pernah menyebut kaitan di antara mereka berdua di dalam satu video yang sama?

3. Kenapa bloggers pro-pembangkang mencurah petrol ke api di dalam isu yang disensasikan sendiri oleh Setiausaha Agung PKR?

Yang lebih menghairankan ialah di dalam usaha pemimpin pembangkang begitu tekun cuba membongkar identiti blogger pro-UMNO, Saifuddin enggan menamakan 'agen Umno-BN' itu padahal sebagai seorang pemimpin, beliau akan dilihat berbohong mencipta cerita tanpa bukti-bukti yang sah. seterusnya


Buat apa agen 'Umno-BN' itu 'menjemput pemimpin pembangkang untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin pembangkang yang lain'?

Jika benar pun, apakah mereka peduli dengan pendedahan tersebut?

Dek beberapa kemusykilan yang sangat nyata ini, apakah pandangan blogger otai Media Permatang Pauh di bawah ada asasnya?

 

Di antaranya :
Malam ni, gambar yang didakwa pelakon video tu pulak didedahkan oleh beberapa blog pro Anwar sendiri.. Ini bermakna, dorang memang dah sedia maklum pasal kewujudan video ni dan dorang memang dah tahu pasal skandal tersebut..

Bagi gua.., semua ni merupakan cubaan puak-puak dalaman PKR sendiri untuk jatuhkan anak pompuan Anwar tu sebelum PRU13..

Korang sendiri sedia maklum sapa yang bermusuh dengan Wan Azizah serta Nurul kann.. So gua tak payah cakap lah sapa yang dimaksudkan tu yee...seterusnya


Yang lebih menimbulkan syak wasangka penglibatan puak-puak dalaman pakatan pembangkang untuk menjatuhkan Nurul Izzah ialah foto-foto di bawah.


Mereka mendakwa bahawa foto pelakon video tersebut telah tersebar di internet.


1. Ironinya, media alternatif pro-pembangkang mempunyai set-set foto photoshop yang menggunakan wajah Nurul Izzah.


2. Yang sangat menghairankan ialah media alternatif pro-pembangkang juga mempunyai foto asal wanita misteri yang digunakan untuk photoshop!


3. MiM tidak persoalkan foto Nurul Izzah kerana banyak terdapat di google image tetapi wajah misteri tersebut?




Foto yang terdapat dalam blog pro-pembangkang sambil memfitnah Najib Razak
Di sini sahaja kita sudah tentu terfikir bahawa foto pelakon video yang didakwa Nurul Izzah itu sebenarnya adalah hasil black op dan karya pro-pembangkang sendiri yang bermaksud untuk memalukan pemimpin mereka sendiri.
seterusnya


SUMBER SINI

MELETOP!!!#video memualkan Pemimpin PKR tersebar!!

Admin tak mahu ulas panjang,tengok dan nilai sendir,bukan mengaibkan sekadar tauladan dan pedoman???

PERSOALANYA PEMIMPIN BEGINIKAH PUAK-PUAK PR CARI????????


 


untuk menyaksikan AKSI menghairahkan selanjutnya KLIK SINI

BOB LOKMAN menganggap dirinya sebagai UMPAN untuk PAS dan PAKATAN RAKYAT



Kenyataan yang dibuat oleh BOB LOKMAN semasa sidang media KELMARIN 26/3/2013,ujar bob dia cuma perlu tampil kepada khalayak ramai tidak perlu menunjukkan sikap pandai dan tidak perlu mempunyai pengetahuan yang mendalam mengenai politik ianya sebagai umpan untuk menarik orang ramai untuk menghadiri ceramah-ceramah anjuran PAS atau PR.



P/S: "PAKATAN RAKYAT KINI DILIHAT SEMAKIN GOYAH DAN SEMAKIN BERCELARU"
tetapi alhamdullah kerana ramai artis yang kini dapat menilai antara yang baik atau tidak baik.

SUMBER SINI

PANAS #Kerajaan FILIPINA umum MAHU MENUNTUT SABAH



Manila telah memberi arahan kepada semua agensi dan rakyatnya untuk memanggil Sabah sebagai bukan sebahagian dari wilayah Malaysia yang mencetuskan kemungkinan mereka mahu menuntut negeri paling timur Malaysia itu.

Menurut InterAksyon, cawangan dari TV5 Filipina, pegawai dari Jabatan Luar Negeri (DFA) membawa perkara ini hari ini, menyebut Memorandum No. 162 yang dikeluarkan Malacanang pada tahun 2008.

Menurut laporan tersebut, menyebut peguam Roy Ecraela dari Pejabat DFA untuk Setiausaha Kajian Laut, menambah bahawa setiap dokumen agensi kerajaan hendaklah merujuk Sabah sebagai 'hanya Sabah' dan bukan Sabah, Malaysia.

"Kota Kinabalu, Sabah, na lang. Tanggalin na 'yung Malaysia (Hanya panggil Kota Kinabalu, Sabah. Tidak perlu Malaysia)," kata Ecraela menurut laporan tersebut.

Ecraela dilaporkan membuat kenyataan tersebut hari ini selepas beberapa agensi bertemu dengan Majlis Pengurusan dan Pengurangan Risiko Bencala Alam Kebangsaan (NDRRMC) pada Isnin lalu untuk membincangkan bantuan kemanusiaan kepada warga Filipina yang kehilangan tempat tinggal dalam konflik di Sabah. -Malaysian Insider

KANTOI # Video Budak sekolah di tangkap "BEROMEN"

adussshh....apa sudah jadi ni,dalam hutan yang penuh denga "TUNGAU-TUNGAU" pon dijadikan port untuk melakukan maksiat kan

Ambil ikhtibar kepada remaja-remaja yang berjiwa membara,orang kata  jangan,jangan la na,itu la ikut sangat telunjuk ambiga and the geng.Rosak-Rosak.

jom terjah~


P/S: ha kan dah kantoi!!!!

SUMBER

DALANG ATAU JALANG?Pendedahhan Terbaru!!




SANGAT MENGEJUTKAN! Rupa-rupanya perancangan "mereka" bukan setakat memberi wang dan menghuru-harakan negara tetapi lebih dari itu. Kami sungguh terkejut.

Penemuan terbaru kami mendapati Individu Pembangkang bukan sahaja menyalurkan sejumlah wang yang besar kepada Militan Kiram, tetapi juga kami mendapat petunjuk baru yang amat-amat 'berat' di mana Individu Pembangkang turut menjanjikan beberapa perkara lain.

Sumber kami menunjukkan kepada kami beberapa sms dalam bahasa Inggeris, di antara Individu Pembangkang dengan pihak Militan Kiram, yang kami percaya dihantar kepada pihak perantara yang kami yakin ialah MNLF.

Daripada sms yang banyak itu, kami dapat bahagikan kepada dua bahagian.

SMS dari Individu Pembangkang di Malaysia :

1. Parlimen akan dibubarkan pada hujung bulan Februari. "Kucar-kacir" mesti dibuat pada hari yang sama. Keadaan mesti dihuru-harakan supaya Najib terpaksa mengisytihar "Darurat".

2. Berjanji akan menyalurkan wang. 50% Deposit.

3. Berjanji akan memberikan Pangkat dan Jawatan.

4. Berjanji "kami tidak kenal kamu dan kamu tidak kenal kami".



SMS balas dari pihak MNLF/ Militan Kiram :

1. Beri kami wang dahulu untuk beli minyak, sewa senjata, upah dan makanan.

2. Kami mahu Jawatan dalam Kerajaan jika Individu Pembangkang tersebut berjaya menjadi Presiden! Kami mahu jawatan Ketua Polis Negeri Borneo Utara, District Officer Semporna, Kunak & Lahad Datu.

3. Elaun kepada Sultan Jamalul Kiram III dan waris-waris dibayar setiap bulan.

4. Memberikan "Kewarganegaran" secara percuma kepada semua keluarga mereka yang berada di Sabah secara automatik.

4. Membatalkan Perjanjian dengan MILF. 

5. Membenarkan tentera MNLF dan Militan Kiram mendirikan Pos Kawalan di Tunku, Lahad Datu.

Nota : Kami bersedia memberikan kerjasama kepada pihak berkuasa sekiranya Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) Ke Atas Penglibatan Anwar Ibrahim dalam Pencerobohan Militan Kiram di Lahad Datu ditubuhkan! Kami memohon maaf kepada pasukan keselamatan, bukan kami hendak mendahului, kami hanya mahu memberikan segmen Bukan Tentera/Bukan Polis.

Kedua, kami menyeru supaya siasatan turut dibuat ke atas Lajim Ukin yang menerima wang rasuah sejumlah RM20 Juta dari Anwar Ibrahim semasa melompat parti. Selain daripada Lajim membeli surat penjara Anwar secara "Cash" bernilai RM50,000, wang selebihnya yang sangat besar itu dipercayai diberikan  kepada sel-sel Militan Kiram melalui anak Lajim. Kami mendapat maklumat Lajim turut dipergunakan Anwar!

Bersambung...(Kepada pembaca mymassa, jika anda mahu kami postkan salah satu sms Individu Pembangkang Malaysia itu, kami masih berfikir ianya mesti didedahkan kepada RCI, tetapi jika anda mendesak, kami akan memutuskan. Terima kasih).

untuk informasi selanjutnya sila ke sini dan sini

SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANGTAHUN POLIS YANG KE 206


Mungkin masih belum lewat untuk admin untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANGTAHUN POLIS YANG KE 206,kepada semua pejuang-pejuang tanah air kita,semoga negara kita sentiasa berada dalam keadaan aman dan tenteram.


Antara gambar-gambar sambutan "HARI POLIS"Dataran Kawad Pusat Latihan Polis (PULAPOL), Kuala Lumpur.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar diberi kejutan apabila sekumpulan anggota tentera diketuai Panglima Tentera Darat Jen Tan Sri Zulkifli Zainal Abidin secara tiba-tiba muncul menyanyikan ‘Selamat Hari Polis’ dan membawa kek sempena sambutan memperingati Hari Polis Ke-206 di Lahad Datu pagi tadi.
Zulkifli berkata, selain menyambut hari polis, penyerahan kek beserta sejambak bunga raya yang diikat dengan baju celoreng unit komando ATM itu juga membuktikan keutuhan kerjasama antara dua pasukan dalam mempertahankan negara, khususnya semasa berhadapan insiden pencerobohan di Lahad Datu.

“Saya mewakili seluruh warga ATM mengucapkan selamat hari polis, dan yakin bahawa semua warga tentera walau di mana sahaja mereka berkhidmat termasuk yang paling istimewa daripada anggota yang kini bertugas di Kampung Tanduo dan Kampung Tanjung Batu turut berkongsi kegembiraan sama,” katanya.

482049_581316165212028_669660815_n
6445_581316658545312_443136267_n
8611_581315798545398_1308468706_n
35036_581316471878664_2070786680_n
483818_581315391878772_1374657340_n
526592_581316405212004_1996045267_n
602008_581315611878750_1674174374_n

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC