Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 25 May 2014

Pergolakan Rumah Tangga Ustajah MEE SEGERA,Abby Jawap Pertanyaan Bekas Suami!!!!



Tunggu Apabila Saya Sedia, Saya Akan Beritahu - Abby Abadi
Ramai tertanya-tanya apa yang berlaku kepada rumahtangga Abby Abadi. Kenapa Abby sering meluahkan perasaan di laman sosial.

Sehingga kini belum ada jawapan yang pasti.


Namun wartawan hiburan Metro berjaya mendapatkan jawapan dari Abby Abadi.

Ini kata-kata Abby:
Tak ada apa nak cakap buat masa ini. Minta maaf, buat masa ini, saya tak ada apa-apa nak kongsi dulu. Tunggu nanti apabila saya sedia dan kalau ada apa-apa perkembangan saya sendiri akan beritahu. Tak ada apa nak komen dulu. Cukuplah saya katakan, kehidupan berjalan seperti biasa.

Diharap perkahwinan Abby Abadi dan Farhan baikbaik sahaja. Semoga berbahagia. Jika ada masalah diharap dapat selesai dengan baik. :)



No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC